6 yıldır hafif otizm tedavisi gören oğlum için tanışma fırsatımız oldu. İzmir,Muğla,Samsun,İstanbul,Amasya bir çok doktor ile defalarca danışmamız oldu fakat en sonunda Göksun hocam ile tanıştık, Allah binlerce kez razı olsun bir hastası, danışani değil kendi evladı gibi ilgilendi, o kadar profesyonel hizmet gosterdi ki kaybetmek üzere olduğumuz evladimizi bize kazandırdı, her şekilde ailemizin vazgeçilmez dokturu oldu. Uyguladığı tedavi ile 9 yaşındaki oğlum 10 kilo verdi ve tüm kan değerleri normale döndü, davranışlarında ciddi iyileşme oldu,resmen hayata tekrar döndü. Sadece özel çocuklar için değil insan anotomisindeki bilgisi takdir edilecek düzeyde ve kendini gelistirmis bir hocamız...
Hasta